Home > trening > WB 2 + 2 x 1 km

WB 2 + 2 x 1 km

Dzisiaj fajny trening na który czekałem – dycha w drugim zakresie i dwa tysiączki na rozbujanie.

Rozgrzewkę miałem w super towarzystwie, co widać na poniższych zdjęciach

Na trasie spotkaliśmy Trenera Marka Jakubowskiego – biegał sobie dla zdrowia.

Trochę rozciągania, dwie przebieżki i wystartowałem. Pogoda super sprzyjająca, własny pacemaker Kuba na rowerze, więc musiało biec się dobrze. Ruszyłem w tempie jakie mniej więcej zakładałem, jednak później niepotrzebnie przyspieszałem napędzając się zbiegami oraz omijaniem przechodniów i rowerów. Ciągły przebiegłem troszkę za szybko. Mleczan 2,4 mmol/l, więc jak na mnie minimalnie za wysoki. Nie ma się jednak czym martwić, bo samopoczucie 10/10.

Zmiana butów na Waffle Racer IV i po 4:30 przerwy ruszyłem na szybsze odcinki. Pierwszego tysiąca zacząłem za szybko. Pięćsetka poniżej 1:25, na mecie jednak zakładane 2:50. Drugi odcinek w 2:45 z zatrzymaniem i ponownym startem na 30 m do mety (pomyliłem znaki na drzewach). LA w 3′  6,4 mmol/l. – jest super! Najlepsze, że wszystko na względnym luzie. Formę da się wyczuć, teraz tylko trzymać ją do 9 i 11 listopada, czyli moich najbliższych startów – odpowiednio Mistrzostwa Europy Wojsk Powietrznych i 11 listopada Bieg Niepodległości. Szkoda, że PZLA nie wysyła seniorów na grudniowe Mistrzostwa Europy w Przełajach 🙁

Wykres z dzisiejszego treningu poniżej:

Myślę, że trening zrobiłem dobrze, choć mogłem biegać minimalnie wolniej, żeby bez ryzyka tylko ładować akumulator. Chcę jednak iść mocno do przodu, więc mam świadomość, że zawsze muszę troszkę ryzykować i balansować na granicy – raczej tylko tak mogę gonić rywali.

Teraz tylko regeneracja i treningi podtrzymujące.

Be Sociable, Share!
Kategorie:trening
  1. Listopad 1st, 2010 at 15:22 | #1

    Z jakiego programu ten wykres?

  2. Listopad 1st, 2010 at 17:12 | #2

    program to Polar ProTrainer – troszkę zmodyfikowany w Paintcie

  3. Listopad 1st, 2010 at 21:34 | #3

    Ciekawy zakres – rozbieranie 🙂 To w tym tkwi sekret Twoich sukcesów?

  4. Listopad 2nd, 2010 at 08:57 | #4

    @Mariusz Giżyński Bardzo szczegółowy. Mój Garmin ma prostszy program ale moje potrzeby też są proste 😉

  5. Listopad 2nd, 2010 at 15:29 | #5

    proste potrzeby, rozbieranie hmm..
    a co do treningu to nigdy nie jest tak, żeby nie mogło być lepiej 😉

  1. Brak jeszcze trackbacków